hundtassarna

Alla inlägg den 28 december 2010

Av Marie Björklund - 28 december 2010 12:04

somnade sjukt sent igår men jag vaknade ändå tidigt :) mycket skönt. valde att åka till läkaren med handen så jag fick sjukintyg om att inte jobba på hela veckan.


hundarna är promenerade. det är svin kallt idag och maddox har ju precis inge underhull så blir korta promenader och sen får jag se vad dagen bjuder på ärligt talat. kanske ska ta och fixa mig för en gångs skull. jag är dock jätte sugen på åka på bio och se narnia :) men först ska vi se om vi lyckas bränna ut spel till kinect och fungerar det då bänkar jag mig där ! :)


bjuder på lite mer bilder ha det bra


    


min hand just nu och sewn min juloutfit :)

Av Marie Björklund - 28 december 2010 01:27

idag trodde jag min dag var underbar . jo visst den har varit underbar på många sätt. och jag har haft smärta i min hand som jag fortfarande har men jag tvingar mig själv att böja mina fingrar och tvingar dem arbeta. det jag dumt nog INTE ska göra är att ta den vänstra handen och lyfta saker med. för mobilen höll på åka i backen då det är zero styrka i den :)


mobilen fick nå spunt idag och när jag skulle sätta i den för laddning då jag trodde den var död. då laddar den inte. efter 2 timmar grinar jag och får sån här insyn att alla mina bilder på mobilen är förlorad.. skit i kontakter dem kommer tillbaka på nått sätt och alla appar. men mina bilder..


sen läste oskar på internet som var less på mitt humör att det finns en reset knapp även på iphone så jag testade reset och sen startade min telefon. så nu är alla mina bilder på datorn! och från datorn ska dem vidare på cd skiva eller portabel hårdisk :)


bjuder på några bilder!         


nu har jag bjudit på några. ska någon dag när jag orkar skriva ihop en årsumrering av året och he in mer bilder då :) ha de bra

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards