hundtassarna

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Marie Björklund - 10 december 2010 10:30

igår traskade jag mot piteå och jag trodde först det bar var för en ögonlysning men fick ju ett samtal så det blev att visa upp ixa med. men med tanken på hur kort tid jag hade på mig och mycket som skulle göras och jag tyckte jag kände igen tjejen samt hon kändes helt okej så valde jag att låta henne ha ixa över helgen för att veta om hon känns rätt :)


så hem komjag utan hund och det blev en ögonlysning som ingemar sa att var Ua! riktigt skönt :) coolt förresten att se en ögonlysning! aldrig gjort de. ixa är inte min första hund men min första hund inom mycket som jag gör. den första hunden jag höftröntgade. den första hunden jag lyckas få en riktigt lydnad på , första hunden jag ögonlyser , första hunden jag äkligt nojjig med , sen är också ixa den första hunden jag helt själv valt ut och betalat helt själv! :)


nu är maddox här hemma själv och fungerade riktigt bra. när husse kom hem brukar det vara ett jävla liv på hundarna men maddox sprang tyst kollade vem de var och sen fortsatte och sova . skulle ixa varit hemma skulle dem skällt i hundra år...


på promenaderna är maddox lika skällig! när vi möter barn är han värst och varför vet jag inte men vi ska bort med det iaf! hundar är nästan aldrig ute. men han skäller ändå mer än vanligt åt dem.. så han är väl i en jävla ålder just nu. dumma hund haha.


ska vi bjuda på bilder idag med? njaaa?


okej då ;)

  

så här fint var vädret klockan 10 imorse. och jag tänkte vi börjar med koppel promenad och far sen ut och fotar. men nu tittar jag ut och de är väldigt mörkt ... 40 minuter senare...


  

  

här mixtrade jag med bländaren så att jag skulle få lite mörkare bakgrund men ändå på skärpa på hunden . helt ok ? :)


  

är fan inte maddox jävla stilig pöjk?:)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards