hundtassarna

Direktlänk till inlägg 7 juni 2011

juni

Av Marie Björklund - 7 juni 2011 13:59

shiit vad det händer mkt nu i juni.


Jag bestämde mig förra veckan att gå en bevakningskurs med maddox som försvarsmakten håller i luleå.

på torsdag blir det inträdesprov.


jag har också sökt skola , som lärare . får se om man kommer med och om jag kommer gå skola ? vem vet . känns rätt nu men kan lätt ändra sig.


jag har även idag blivit officiellt sjukskriven.. känns bra men ändå tungt. måste fixa massa med papper och dylikt. kanske jag blir på bättringsväg nu?

jag ska även till en ortoped någon gång under sommaren. får hoppas snart så får vi se vad han säger.


annars så är mitt liv lugnt tycker jag . även om jag gör saker nästan hela tiden känns det som att jag slöar mesta tiden :) skönt! :)


   Krokasmedens Mach-en , även kallad för blandras :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Björklund - 23 juni 2011 15:37

På grund av den dåliga funktionen att mobil blogga här anslöt jag mig till Wordpress. Samma namn men annn sida:) så gå in på http://hundtassarna.Wordpress.com . Ha det alla...

Av Marie Björklund - 15 juni 2011 19:24

Detta blir ett mobil inlägg och säkert jobbigt och läsa . Min dator har bror så jag är fast med telefonen:) Mycket har hänt . Jag har gjort godkänt inträdesprov för bevakningen med maddox och vi har även varit på intervju jag och han för hund...

Av Marie Björklund - 7 juni 2011 21:40

Ikväll bestämde jag och hanna för att spåra , så medans hon var och tävlingssprang så tog jag och sambon och la ut spåren , jag la maddox och essies spår och Husse tog ixas spår.   maddox spår låg det 4 pinnar + en slut pinne i spåret. vi gick ...

Av Marie Björklund - 1 juni 2011 22:46


ibland tappar man ju motivationen till saker och ting även hundträning. Jag föll ganska hårt och tappade motivationen för alldeles mkt. tog inte hand om mig själv , slutade gymma , slutade löpa och jag promenerade knappt. gick det jag var tvungen f...

Av Marie Björklund - 25 maj 2011 12:51


less och trött . jag är irriterad och arg.   jag fattar det inte! jag somnar knappt om nätterna tidigare 1-2 på nätterna och vaknar klockan 7. kan inte sova längre. men jag känner mig döds trött. konstigt?   och idag är jag officiellt less på...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards