hundtassarna

Alla inlägg under februari 2011

Av Marie Björklund - 28 februari 2011 23:03

igår åke jag till piteå och hade en wonderful day there.


annars så jobbar jag faktiskt mer eller mindre ihjäl mig. pengarna behövs men jag trivs på mitt jobb så why not ? :)


det sociala biten med vänner och sånt blir väl inte så mkt av . men det hinns med. dem som är sanna vänner stanna kvar :)


förövrigt saknar jag min kamera . och väntar fortfarande på att den ska komma tillbaka. dem sa 2-3 veckor. så kankse i veckan om jag har tur ?`


tills vidare kan jag bjuda med tråkiga andra bilder..


  


ny handväska som är lånad av min mamma :)


   


och en ny mascara. haha boring ;)


over and out for this time 

Av Marie Björklund - 26 februari 2011 23:36

haha för att jag har en ordentligt bloggtorka så tänkte jag snöra in en film


filmen är filmad ikväll när jag går med både maddox och ixa , jag är väldigt nöjd då det är slakt koppel och båda går brevid mig. det jobbiga är att det fungerar inte när vi möter hundar ;)


Av Marie Björklund - 24 februari 2011 19:17

nu har jag varit på min 511 läkar besök...


och nu har jag vi gjort ALLT. vi har röntgat , vi har tagit prover, vi hr tagit magnet röntgen också..


vet ni vad domen sa? läkaren gapade och sa att han vet inte vad han ska göra.


ALLA mina prover och röntgen kom tillbaka posetivt... det finns inge fel på mig?


har haft 6 års problem nu och jag är grymt less. dem skriver ut medicin efter medicin, sjukskrivningar efter sjukskrivningar...


det som är skumt som vi tycker är att , trors alla övningar jag gör för nacken och axlarna så har jag INGEN muskelatur .. det är som att musklerna bryts ner och kan inte byggas upp...


nu ska jag börja om på sjukgymnast. sjuksrkivningen finns , som jag inte ska ta.. jag har inte råd med det tyvärr. . . .


sen har jag fått till sägelse av läkaren att jag får inte springa mer än 3 gånger i veckan och de är lugnt , jag får inte styrke gymma om jag inte ta vädligt lite i vikt. det innebär alltså inge 50 kg i bänkpress. . . ALLA vikter ska nu tas bort och ta de lugnt... hundpromenader är ok..


jag vet inte om jag klarar allt detta ??


aja får se hur allt blir i slutändan..



Av Marie Björklund - 23 februari 2011 08:49

dem är inte omtyckta av mig just nu..


bilfan för andra gången vägrar strarta. jag har lust och snöra den på spotippen och köpa en ny. men för vilja jävla pengar???


vågar man ens åka ner med den till uppsala? hur fan ska jag ta mig ner till uppsala med maddox? AHHH jag börjar riktigt koka just nu.


meningen idag var att äntligen åka till läkaren. kanske få nått recept utskrivet och lite annat smått och gått. skulle även åka till piteå och säga hej till min mamma ( kan fortfarande bli av om bilfan startar)

men ville mitt liv att dagen skulle vara bra ?? nää utan nu ska jag lida i 2 veckor till med huvudvärk och nackvärk. jag hatar bilar


JAG HATAR BILAAAAAAAAAAAAAAAAAAR...


och ja jag är negativ.. och jaaaa det här är ett jävla hat inlägg mot bilar. men så får det vara för jag HAAAAAAAAAAATAAAR BILAR!!! AHHHHHHHHHHHHHHH


Av Marie Björklund - 21 februari 2011 14:21

dagen irak, som jag ligger med smärta. de är jävilgt längesen jag har legat med sån här förbannad smärta...


visst brukar jag göra de till och från , men denna har varit olidlig.


övrigt så rykte jag upp mig själv efter ha sovit i 1 dygn. jepps . var vaken 1 timma igår sen sov jag igen...  gick ut på isen med maddox och när jag kom hem så gick jag med ixa lös en sväng.


det var så jävla synd man inte har en kamera.. men bättre den bli lagad så man kan fota :)


annars då ? ja inte mkt . funderar på sälja min nya dator.. någon som vill köpa ? ;D

tänkte snöra pengarna på utbildning.. och så skaffar man sig en dator sen när man har pengar kanske ? får väl se.


på onsdag väntar läkar besök 09.00 och sen bär det nog av mot skellefteå¨. kanske man träffar mor lilla jord innan de också . hm. kanske kanske inte :)


over and out for this time

Av Marie Björklund - 19 februari 2011 18:56

åh vad jag längtar till våren och sommaren. jag längtar till barmark.


har massa nya klackeskor som vill ut och promeneras i. men än så länge får jag bara njuta av dem inomhus.


min älskade systemkamera är nu på lagning.. hoppas dem kan fixa den. går det inte kommer jag nog gråta lite grann. fick ju trots allt den av min pappa. och ärligt är det de enda jag ha kvar av honom . som betyder mest.


ikväll jobbar jag natt och det är helt okej. är riktigt roligt. komma dit lite tidigare snacak lite och sen sätta igång med allvaret ;)


förövrigt så har hundarna nu haft vilo dag sen onsdag. det kan behövas ibland :)


over and out for this time.


  

M

Av Marie Björklund - 18 februari 2011 13:07

ska försöka dela upp inläggen så att det blir Maddox inlägg, ixas inlägg och privata inlägg. om det blir av är en annan femma. men ska försöka ska jag :)


hur som helst. jag och Maddox gör faktiskt framsteg och jag börjar må bättre vilket relaterar ut på hundarna.


jag tränar mest maddox ... skämms lite. men ixa är bara jobbig träna med. hon har ingen fokus just nuoch hon är överallt och ingen stans...


förövrigt så går våra promenader så där haha. bråkar mindre iaf , men hundmötena har börja gått bakåt. han skällde inte idag . men detta jävla dragandes. det är inte kul att stå emot en 30 kg hund. haha men det kommer nog över det med :) självklart !


ps.. min systemkamera är på lagning nu. hoppashoppas det fixar sig.


OVER AND OUT.


  

Av Marie Björklund - 18 februari 2011 10:46

idag vaknade jag med en lindrig nackvärk. så jag beslutade mig att fullfölja min plan och ta en promenad med hanna sundwall på isen med hennes schäfer tik essie.


det var looong time ago vi tog en promenad. och nog har hon jobbat bra med hennes tik och de är enorma framsteg :)


vi släppte iaf dem på isen och dem fick leka. var helt underbart väder trots kylan.


idag är planerna att lämna in systemkameran på lagning och sen ska jag lära in Maddox backa.


nu ska jag njuta dagen med oskar och sen ska jag ladda för natt jobb :)


ha de alla

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards