hundtassarna

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Marie Björklund - 17 februari 2011 11:08

Denna rubrik. hatar sätta rubrik ^^


igår vandrade jag mot skellefteå efter jobbet. även om det inte vart länge kändes det skönt komma dit och får lite you know respons.


men iaf så gick maddox bra. riktigt nöjd. och nöjd över min egna insatt i det hela.


sen tog jag ju med mig den äkliga tollaren.. jo hon är väldiga minus. för det första . träna lydnad ÄSCH! de är ju jävla skit tycker ixa. . .


sen att hon gjorde andra diverse grejer som inte hör hit. det pratar vi inte om ;)


annars så rullar väl livet på som vanligt. det är ju nedräkning till min utbildning. den 15 börjar jag nu rulla ner mot uppsala eller den 16. hemma den 21 ungefär. ska bli grymt roligt komma iväg :)


sen får vi se. Maddox kanske åker bort nästa tisdag och bli borta 2 veckor. vi får helt enkelt se


kallt som fan idag. jag har lite planer. de som är hundra procent spikat är jobba iaf. men handla behövs också göras ..


ha de bra nu

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards