hundtassarna

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Marie Björklund - 15 februari 2011 22:01

mohaha!


att jag fan glömt bort de älskade mottot. vaa? haha!


jag har alltid haft i mina hundträningsår , som jag hjälpt och även över mina egna hundar. VI GER OSS ALDRIG. nya ideer , nya planer. Och sen alltid mottot " kom så gör vi om, gör om gör rätt"


visst jag har glömt de någonstans nu här påvägen. och jag börjar komma ihåg när.

men de är väl aldrig försent för att göra rätt för sig ? :D


i'm SOO happy. haha

kan de vara för att M gick bra idag? nää va ?? ;)

jag ger aldrig upp. mitt fortsatta motto. och som jag sa förläänge sen. " tillsammans ska vi erövra världen" "you conquer the world"

ixa har ju ökat i matmängden. Annika , ixa har börja bli lite rund om maggen :D


haha annars har jag lite annat att undra mig över idag. och de är då iaf att , att jag tycker synd om hundarna när dem rastas. när dem ska göra sitt behov så väntar och önskar vi ju bara att de ska vara över, eller är jag verkligen ensamm om de? tex, när dem skiter.. ja och de är kallt som nu , då vill man ju bara de ska gå fort så man kan fortsätta sin kalla promenad.. men vi människor? vi kan gärna ta en tidning eller något annat när vi gör våra behov på toan. vi behöver inte stressa och tar de gärna lugnt.


haha jag tycker synd om hundarna som inte kan göra de dsm ^^ haha


sen har jag tyckt bloggen varit trist med inga bilder så hey what tha fuck, snör in lite bilder ;)


    


bild försök att visa att ixa blivit lite rundare. vet inte om de syns så bra


  

bildbevis jag har druckigt kaffe!


  


helt förbannat fint väder. men minus 30 ? välkommen till NORRLAND


  

Älskade M som man får göra allt med. haha.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards