hundtassarna

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Marie Björklund - 9 februari 2011 23:30

ibland måste man bara få börja om , ladda om batterierna och få starta nytt ;)


jag har nu lämnat mkt bakom mig och tagit ett stort steg fram. jag har inte gått och irriterat mig på någon nu i 2 dagar! men jag har också raderat massa nr och lämnat de bakom mig! :D


sen har även jag och lilla M börjar om på nytt. ni ser jag tränar mest med han? och jo varför? för vi har börja om med allt nästan , vi kör om fotgående och lär om de helt, vi bygger på lite mer socialt och herr mannen sa ju att han inte kunde längre platsliggning i grupp eller loss komando nu helt plötsligt så måste vi nog bygga på mer socialt och stadga i allt. vilket vi gjort. jag har lämnat mitt krav om att starta hunden tidigt och tävla. nu vill jag bara vi ska bygga relation från allt.


han är min första malle. och de är en förbannat svår hund ska jag säga er. men man måste börja någon stans? han är iaf inte min första hund som tur är. till nästa Malle hund jag kommer ha , så har jag lärt mig ännu mer!


förövrigt så går allt mer och mer i medvind, visst kommer våra pustar , men just nu medvind.


sen kanske några är chockade om att jag ska planerar flytt? yes ! det kommer bli av. när vet vi inte men både jag och oskar vill bosätta oss nere i GBG :) så de kommer bli. om de blir om 2 år eller om 1 år eller om 1 månad eller imorgon. det vet bara den som lever :)


ixa förövrigt? ja hon visar jätte fina tecken på dräktighet. men tyvärr tycker jag de är för tidigt att vissa dessa tecken hon visar. så vi kan bara avvakta. de konstiga är att lill fröken har en jääättte liten bula på magen . men med hennes jävla abtit den senaste veckan så bli jag inte förvånad om hon lagt på sig sjhälv lite hull ;)


HA DE BRA ALLA :D

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards