hundtassarna

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Marie Björklund - 1 februari 2011 09:09

många där ute vill ju träna och komma igång och sen hålla det . man blir avis hur folk orkar med att träna allt dem gör ..


jag har been there done that.


men sen började jag lägga om min tränings strategi så de var på MINA villkor. la på att i början av det hela när jag började så tog jag de riktigt lugnt. jag startade sakta men säkert. det roliga är ju att man ser framsteg.


sen när jag inte har ork att träna så tvingar jag mig lite grann iväg och tar de lugnt på gymmet istället för prestera 120. men jag är ALLTID nöjd efteråt och känner mig stolt för jag drog iväg. jag får inte ångest sen för att jag inte drog till gymmet och att jag kanske inte skulle ätit det jag gjort under dagen. utan det som känns bra är just att jag gjorde sakerna! de är ju de som räknas !


så nu börjar jag se så posetivt det bara går istället för att tänka , ursch de är så jobbigt , jag orkar inte idag och ja hela grejorna.


istället får man tänka posetivt och känna " YES jag sprang trots allt 10 minuter! och jag brände bort 110 kalorier på löpbandet " de är min inställning , och är man en som gillar se hur kalorierna bränner så tipsar jag löpbandet! där ser du hur mkt kalorier du totalt bränt under din löp runda . och då kan du ju tänka posetivt att tänka " yes jag brände 110 kalorier nu , och hade jag bara varit hemma hade jag säkert satt i mig dem kalorierna"


det jag gillar med motivationen. det fungerar för alla människor så länge de är på ens villkor. hitta nu eran motivation så klarar ni de!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards