hundtassarna

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Marie Björklund - 22 december 2010 20:07

maddox är då officiellt konstaterad med vattensvans. det har blivit korta promenader i denna ordentliga kalla kylan. ursch känns nästan som jag missunnat hundar nu ett par dagar>.<


men ska bli ändring så fort jag blir själv frisk och maddox är frisk.


mitt paket kom ju äntligen idag! WWIIOO . skyddsärm , lina och samt ett mycket grymt bra koppel. helt värt de. men tror inte precis ixa får ett sånt. de är klockrent till stora hundar och som har lite mer vikt i sig. :) men kommer nog aldrig mer köpa ett läderkoppel iaf.


imorgon nalkas de jobb. jag är trött redan nu och vill ta en powernap. men eftersom jag ska upp tidigt imorgon för jobb så får jag somna för natten vid 11 istället.


har varit på gymmet och tagit ut mig ordentligt där. grymt skönt! :)


imorgon efter jobbet bär de av mot älskade piteå till min älskade mamma och min syster ! som jag saknat dem!


ska förbi även oskars familj och säga hej. hans kusiner kommer och blir väl koppel på maddox tills han lugnat sig>.< det ser jag aboslut inte framemot . haha.


men ha de bra och hörs vi inte så GODJUL :)


  

orkade inte vrida bilden. men mitt nya hår. försökte fixa en frisyr som jag kunde visa mig i.


men godjul så hörs vi

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards