hundtassarna

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Marie Björklund - 13 december 2010 10:52

igår var jag på min officelt första riktigt skyddträning. jag märker när de är någon som verkligen kan skydds träning och som förstår sig på hundarna och de är helt underbart.


har jag inte chansen att träna med kroka får jag fixa de här i piteå :)


  


maddox skötte sig jävla GALANT! visst han är inte totalt dumfason ålder just nu och skällde och skällde och han har ALDRIG skällt åt andra hundar på träning. så först var jag as ledsen men jag fick hjälp nu att börja få ut honom ur det. så nu jävlar ska vi se om vi fixar på promenaderna.


  


han har även lovat att börja hjälpa med det också och jag tror på honom han förmedlar en sån bra känsla. han som tränar oss tränar även och utbildar polishundar så därför känns detta riktigt bra.


jag längtar redan nu till nästa skydds träning. tycker vi kan börja köra 2 gånger i veckan istället :(


just ja ixa min har kommit hem och hon blev helt GALEN när hon anlände hem. så ja hon hade visst saknat oss ändå trots sitt absluta fina boende hon hade ! ;)


  


promenaderna kommer hädan efter delas upp på maddox och ixa då pågrund av att han är i en period som han är KNÄPP :) ha de bra alla


  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards