hundtassarna

Alla inlägg den 4 december 2010

Av Marie Björklund - 4 december 2010 01:30

men vad de inte för ljuvligt?


vi promenerade jag och jag tog med mig kameran. fotade mycket och dåliga bilder thihi.

vi stannade upp uti en ramp och bad hundarna klättra upp på den och sätta sig på en parkbänk som stod på den. tog några foton och vilka skönhetar dem är allt!

 

  


jag är impad av maddox och bara för att ja skriver detta nu kommer han aldrig mer klara av de;)


jag lät han gå lös och sen kom en väg och jag sa LIGG och pladask la sig hunden och låg tills frikomandot kom! han är snart 11 månader och kan redan detta. jag är helt förstummad. maddox fick då som guldmedalj gå lös nästan hela vägen hem och träna ännu mer ligg på iväg skickningar. det som var roligast var ju att gå förbi securitas hund förarare med en malle lös. thihihi :) oj vad jag vände mig från förra inlägget ;)


typ så häääär glad är jag .

  

Av Marie Björklund - 4 december 2010 00:05

amen suck. nu närmar sig julen och vad är inte då mer mysigare än en valp??


min syrra har ju som sagt var fått 9 st galna svartvita saker där hemma.


mina kompisar sanna och malin har fått hem dem bäst bedårande valparna ever! jag blir så jävla avis! och det står jag för! jag är AVIS! haha.


dem är söta och dem har bra hundar och dem förtjänar dem så det skriker. vill jag ha? MEN JA!. kan jag ha? men nej.. haha ibland önskar jag bara att jag kunde fått hem maddox när han var 8 veckor. den lilla tjocksmocken.

han var så ... ja speciell när jag hämtade honom. och nog gör han framsteg. men är de roligt när alla är så fördomsfulla näää . äsch skti samma :) han är min absolut bästa pärla och jag vet att många tränings kompisar och vanliga vänner och dem som träffat honom har verkligen charmat människorna :)


sen är de ju annat med jule tid. jag klarar vara ledig 1 dag från jobbet och de är inte för att jag inte gillar ledigt. tro mig jag gör! men jag klarar inte av vara hemma och tnäka på allt som tynger mig.


detta blir en gnäll blogg. men att inte ha pappa här är tufft. ligger många sömnlösa nätter och bara försöker fundera vad de är jag verkligen känner och vad de är som tynger mig. ibland har jag inte svaret. men pappa lyckades alltid få mig till rätt svar.


han räddade mig från ätstörningar och fick mig må bra. något en människa ALDRIG lyckas med.. (förlåt oskar) men pappa kunde mig verkligen ut och in och visste alla mina hemligheter.


vet folk förlorar sin pappa och de är tungt. vare sig ålder. ung som gammal är de tungt. men jag skulle verkligen behövt han några år till. för jag är ännu ung och dum och jag vägrar gå till en förbannad psykolog. pappa var min. min bästa vän , min pappa och min vägledning genom livet. pappa visste ALLT. men han gjorde så jävla bra att visa att han inte visste något. om de var tjafs med vänner visste han exakt dem rätta orden att säga så jag skulle sluta tänka på de. han åh ja..


och de är väldigt tungt. bara nu underjul. jag är den människan som måste verkligen visa mig glad och allert för alla andra. för jag vill vara den starka och jag vill vara den som sprider glädjen i våran familj. även när jag vill gråta och skrika. så vill jag vara glädjen i våran familj. den starka!


hujja . hoppas du hade bra där i himmlen. försök att hjälpa mig genom livet ändå?.. för jag vet snart inte vad jag ska göra.. jag har verklgien ingen att prata med pappa.. älskade Erik Björklund.


    

Fotat av sanna Krans

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards