hundtassarna

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Marie Björklund - 21 december 2010 18:21

oj idag har vi haft fullt upp. morgon vaknade jag först halv 11.. suck inte bra sova så länge. men har helt vänt dygnet . lägger mig vi 4 på natten och stiger upp halv 11. så ja ..


idag var vi på stan igen. oskar hade julklappar kvar att köpa och jag skulle köpa tyg till att göra ett roligt hundtäcke till maddox. haha han blev en liten pongo. ni som vill se gå in på facebook och på mina bilder hittar ni den där.


annars då? nä jag sydde till maddox antidrag sele. den vart för liten. ni vet... tydligen växer hanhundar ? jag vet inte dem typ gröver på sig på något konstigt sätt? ^^


men nu är det lagom storlek och vi kan fortsätta använda de utan smärta på ryggen.


sen förövrigt tror jag skrutte mannen har skadat svansen ( ovanligt? ) han vill inte he upp den och göra den där lilla bågen. utan hänger helt livlöst och han ser allmänt deprimerad ut. på promenaderna är de inte en livsglöd i honom utan även där lite sorgsen blick.. ursch mitt hjärta det svider i de gubben. när han pissar eller skiter far svansen rakt ut.. han vill verkligen inte böja svansen. och jag vet inte om de är någon ide att åka till veterinären för att svansen är trasig?


alltså.. jag har varit med maddox sjukt många gånger till veterinären att jag snart börjar tappa räkningen.. men jag får väl för att jag sa att om chess att jag ALDRIG varit med honom till fabbodoktorn. men men sånt får man helt enkelt leva med.


jag har beställ en julklapp till mig själv. det bodde en bärbardator. var tydligen 50 % på alla varor på ellos så det klickade jag hem. oskar gjorde även det en exakt lika dan. vi behöver 2 datoretr i detta hem. :)


over and out. syns och hörs i framtiden ^^


      

fiinfina hår.. vi syns väl om några månader?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards