hundtassarna

Direktlänk till inlägg 1 januari 2011

1 jauari 2011

Av Marie Björklund - 1 januari 2011 01:27

oj känns helt konstigt och skriva 2011 samtidigt som de känns så rätt! wiho. nu är det nytt år och detta år ska bli MITT år.


inga mer ska dö för mig som jag älskar, inga mer ska försvinna som betyder för mig . och sist men inte minst, jag ska fortsätta följa min dröm om jag så måste flytta från lilla norrland! nu jävlar bär de av. nya året ska vara bra! :)


planer med hundarna?


Ixa : hon ska vi tävla upp till elit lydnaden , sen ska vi ta och ta en valp kull på henne , yes min lilla ixa ska bli en mamma! till små äkliga små tollar råttor :)  sen är ju även tanken vi ska starta i spåret äntligen!


Maddox: han ska vi fortsätta köra skyddet med , vi ska fortsätta träna lydnad och starta både lydnaden och brukset. blir nog mest troligtvis spår om han dämpar sig i de bara. han är en jävel på spåra. men också en jävel på få mig flyga in i träd..

sen ska jag röntga honom , ska göra mh och sen även L testa honom! jag tycker de låter som en bra plan för 2011


Marie: jo hon ska satsa stort på sin framtid , hon ska inte ge sig utan försöka hitta en läkare som kan hjälpa henne med sina mystiska knölar. vi ska på magnet röntgen i januari. sen ska jag även börja fysa igen och föröska tappa mitt fett jag lyckas lägga på mig :)


OVER AND OUT     


( ursäkta jag aldrig ids rotera bilderna )


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Björklund - 23 juni 2011 15:37

På grund av den dåliga funktionen att mobil blogga här anslöt jag mig till Wordpress. Samma namn men annn sida:) så gå in på http://hundtassarna.Wordpress.com . Ha det alla...

Av Marie Björklund - 15 juni 2011 19:24

Detta blir ett mobil inlägg och säkert jobbigt och läsa . Min dator har bror så jag är fast med telefonen:) Mycket har hänt . Jag har gjort godkänt inträdesprov för bevakningen med maddox och vi har även varit på intervju jag och han för hund...

Av Marie Björklund - 7 juni 2011 21:40

Ikväll bestämde jag och hanna för att spåra , så medans hon var och tävlingssprang så tog jag och sambon och la ut spåren , jag la maddox och essies spår och Husse tog ixas spår.   maddox spår låg det 4 pinnar + en slut pinne i spåret. vi gick ...

Av Marie Björklund - 7 juni 2011 13:59


shiit vad det händer mkt nu i juni.   Jag bestämde mig förra veckan att gå en bevakningskurs med maddox som försvarsmakten håller i luleå. på torsdag blir det inträdesprov.   jag har också sökt skola , som lärare . får se om man kommer med ...

Av Marie Björklund - 1 juni 2011 22:46


ibland tappar man ju motivationen till saker och ting även hundträning. Jag föll ganska hårt och tappade motivationen för alldeles mkt. tog inte hand om mig själv , slutade gymma , slutade löpa och jag promenerade knappt. gick det jag var tvungen f...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards