hundtassarna

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Marie Björklund - 30 januari 2011 13:37

ibland är detta med rubrik något jävla svårt.


nu har jag varit till stockholm och parningen är gjord. första dagen satt dem ihop 28 minuter och andra dagen satt dem ihop 52 minuter... så jag hoppas nu att de blir något. för de var ju en jävla mig parning. dem han dock knappt träffas så satt dem ihop.. jäkla kåthundar.


Maddox har jag faktiskt hör och häpnad haft vilo vecka! han har kört fjärr. thats it. så jag tycker nu att jag ska få lite eloge.. haha


förövriogt så naklas väl livet på här som normalt. jag är grymt irriterad på många människor i mitt liv och jag försöker svälja de , men de är förbannad och det tar sån jävla energi. och hur jag ska lyckas släppa de vet jag inte. får väl börja isolera mig själv och stänga av telefonen och allt så ingen får tag i mig. men hur gör jag då med jobbet? blir lite illa de.


idag är de fint väder , jag mår piss dåligt , men ska tvinga mig själv på gymmet.

förövrigt ska jag ta de lugnt och njuta av livet och svälja min förbannade irritation på människligheten :)


ha de så länge!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards