hundtassarna

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Marie Björklund - 12 januari 2011 19:54

hm. i samband när jag skrev den meningen vet jag inte vad jag tänkte. det är ju hund funderingar jag har i grund och botten , men känns lite som att det låter som jaghar täntk skaffa en till vilket är inte fallet. haha .


det jag funderar på är mig själv. maddox går jävla klockers när jag är själv. men så fort jag har publik så blir jag stel och maddox går hur fel som helst. jag ryter på honom och korrigerar istället för att vänta ut honom i stället.


det jag har sagt länge är att klicker suger. men jag tror faktiskt jag ska klicka in maddox idag. hmm..


bara för min egna skull. och sen när man är på träningar kan folk klicka åt mig när jag ska belöna honom?


sen funderar jag uti promenader. så fort jag är på dålig humör , blir jag exakt likadan som när jag har publik. jag ställer ås jävla höga krav på lille mannen , och jag funderar helt på ta bort kommandon på promenaderna och sen bara försöka vänta ut att han gör rätt och då klicka ? vad tros?



han är ju en grym hund.


sen har jag nu börjar köra in framförgåendet på maddox , och som oskar sa. de lär inte bli så svårt. nä visst . de svåra är att få maddox fatta att han verkligen får gå före mig. de är det svåra ;)


men han skötte sig helt okej ikväll


ixa skaj ag fortsätta nöta fjärren med. vi får se om vi hinner starta några tävlingar iår.


over and out for this time.


  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards