hundtassarna

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Marie Björklund - 8 januari 2011 20:21

shiit 8 januari 2010 föddes en malla kull från krokasmedens.


tanken var inte bestämt om jag skulle ta mig en lite tik från den kullen. men mkt om och men så bestämde jag mig för att inte ta . jagville verkligen ha en malle tik och så , men kände att tiden var inte inne då de känndes som jag tog en hund istället för Chess.


men sen får jag ändå höra att en malle tik dog från den kullen vilket var tragisk.. så jag hade somändå förlorat...


men om och men så ringde lollo en kväll och jag var som lite ångest för att jag aldrig tog mig en malle. nu var fråga om en krokasmedens mach-en som skulle komma tillbaka från norge. jag han knappt tänka och sa JA! oskar blängde på mig med en skum blick och var inte så glad. men 2 veckor efter jag sagt jag kom äntligen min Maddox hem!


han har varit älskad och mer älskad och väldigt speciell sen han kom. men jag är idag så jävla glad han är i mitt liv.


grattis alla maddox syskon och grattis maddox. du är nu en stor pojke.


nu väntas ännu mer bergodalbaner för oss. :)


ha de bra nu alla.


    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards