hundtassarna

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Marie Björklund - 31 januari 2011 21:26

jag minns för många år se när jag sprang och jag klarade 1 mil , jag var tok stolt över mig själv. sen vilade jag många år men tänkte att när jag startade igen skulle jag ju klara 1 mil , hade skrytit för oskar hur duktig jag var på springa , sen klarar jag bara 3 km. snacka om pinsamt läge! haha


men när jag började träna ordentligt så fick jag ingång allt igen, jag sprang klockrent 1 mil och klarade de utan några som helst problem. jag tränade då att jag red 1 gång i veckan , jag sprang varje dag , jag gymmade samt var på passövningar också . mitt liv bestod av träääning. men då hade jag också min kropp jag ville ha!


sen när jag la av med ALLt ja då vart jag som jag vart. jag är faktiskt en väldigt matglad tjej! så att äta 1000 kalorier per dag .. mja de tar på mig , jag HATAR DET! men jag vill må bra.


och många säger till folk och även till mig att man ska vara lycklig och leva nuet , att man behöver inte vara pinnsmal eller liknande, man behöver inte träna så här över mkt som jag gör. men grejen är de om jag ska vara lycklig så är de det här som jag gör som gör mig lycklig. och då måste jag få behålla min glädje och göra de jag vill. och är jag lycklig om jag är pinnsmal , men låt mig vara de . så länge JAG är lycklig och mår bra samt trivs med mig själv?


jag tycker inte man ska klä sig , eller bete sig eller vara på något sätt man inte är för att man ska göra andra glada ?


nä så är de faktiskt inte . man ska vara den man är och göra de som gör en själv lycklig.


" de här är mitt liv , de här är min kropp , de här min röst , de här är min sång , de här är mitt långfinger "


ha de bra alla nu och jag hoppas ni följer erat hjärta och finner motivation i livet till de ni vill göra!

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards