hundtassarna

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Marie Björklund - 5 januari 2011 13:20

okej onsdag idag då. idag blev de en fixar dag då jag sett ut som hej kom och hjälp mig i 3 dagar i rak.


jag somnade kring 9 igår kväll och vaknaden idag klockan 12. jag har sovit som en stock. men tyvärr har jag haft för hård kudde och de har relaterad till en jävla nack smärta. men men inge att göra åt.


idag har jag inte planer för någonting alls. ska laga mat här hemma och sen får vi se. ska ut och gå med skrutte mannen och se om vi kan få bukt på något idag.


ixa ska ju självklart också ut med men dem delar ju på så .


annars är de inte så mkt som händer här i luleå.


lägenheten skule behövas städas när jag tittar på den. ursch haha. men de är oftast här hemma oskar grisar ner , och tar aldrig undan de han grisat ner så jag tar undan efter honom. och hur mkt jag än säger till ändrar han aldrig på beteende . ibland undrar jag varför man bor med en karl..


nä nu är de hopp å iväg.


ha de bra

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards