hundtassarna

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Marie Björklund - 23 januari 2011 13:41

inlägget som skulle komma upp igår.


ibland har jag och mina hundar bra dagar , ibland har vi våra dåliga dagar. ibland är jag alldeles för tänksam och ibland är jag alldeles för trög ^^


men nu för att börja bygga bort det ska jag försöka dämpa på träningen på hundarna , dämpa kraven på dem och mig själv. sen ska vi ta allt som de kommer. jag har alltid från min första hund stressat iväg , och de har fungerat fram till du kommer till lydnads klass 3 . de är där problemen kommer , du ha dåliga poäng och hunden är egentligen inte redo!


men nu ska vi sakta ner ta de som det kommer.


sen kan jag ärligt tala om att ibland känner jag att M förtjänar ett bättre hem , en som kan honom. men då måste jag andas ta de lugnt och börja tänka. för guds skull, dem har också varit där någon gång . vi måste börja någonstans och jag börjar nu. så nu ska jag bort med dem tankarna och sen börja ladda! ladda för att vi ska klara det och vi ska må bra här i livet!


så mina framtida mål är , inte stressa . veckan mål är att , träna så lite som möjligt och bara njuta av de vi har tsm!


sen ska jag fortsätta min konditions träning och räkna kalorierna. blev alldeles för mkt kalorier i helgen med allt alkohol i kroppen, men den ska rensas ut och sen kör vi hårt!


åker ju till göteborg nu snart och ska ju para lillan ! :D och hela min flock följer med mig. jag vet inte vem som kan ta Maddox så därför får hela flocken följa med.


nu ska jag ut med hundarna , ladda upp för gym som jag inte är så sugen på och sen ska jag äta och sen börja fan mecka i bilen!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards