hundtassarna

Direktlänk till inlägg 23 september 2010

titt tut

Av Marie Björklund - 23 september 2010 13:32

ska ju försöka att uppdatera bloggen varje dag. men tycker det är helt okej om det någon gång blir typ varannan dag ?   


igår var de träning med dem  röda. begav mig mot boden för lite omväxlings skull? eller vänta är där ganska ofta. varför ska alla hund tränings människor och den bästa kompisen bo där?   


körde tävling messigt igår med både men gav upp med maddox. visst han har fått in ställande yeah jippi. men när jag vänder om och går tillbaka  blir han som så jävla låg av sig och tvär lägger sig med huvudet i backen.. varför detta ? någon hundklok?  


Idag begav jag mig mot hårfrissan , eller snarare imorse. och ja vi lär ju se om min familj märker någon skillnad? kanske inte syns något?   


kommer om jag orkar eller liknande kasta in en bild på håret senare. men har också lovat film på maddox sen ungefär hm 4 veckor tillbaka och ännu inte kommit in hit ^^


det roliga med denna blogg är att jag kan se statistik och det är ju otroligt nog folk som läser den ? kul verkligen  


just nu ligger hundarna utflakade på den röda mattan här inne i data rummet. jag inväntar min sambo från skolan så ska vi om ca hm 3 timmar bege oss mot piteå där det väntas mat hos min syster   


men nu tycker jag det räcker med uppdatering blää hejssvejs   


  



 
 
Lena Ekman

Lena Ekman

23 september 2010 16:57

Verkar som om han tror han gjort fel i alla fall. Vänd inte tillbaka utan belöna hans stående direkt några gånger. Kasta bakom eller godisskål bakom honom eller dyl så kanske det rättar till sig.
Kram
och kramar under denna helg - tänker på dig!

http://www.tyramyra.bloggagratis.se

 
Malena

Malena

23 september 2010 21:45

Vilken söte Göte din lilla filur är :) kram

http://valjelivet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Björklund - 23 juni 2011 15:37

På grund av den dåliga funktionen att mobil blogga här anslöt jag mig till Wordpress. Samma namn men annn sida:) så gå in på http://hundtassarna.Wordpress.com . Ha det alla...

Av Marie Björklund - 15 juni 2011 19:24

Detta blir ett mobil inlägg och säkert jobbigt och läsa . Min dator har bror så jag är fast med telefonen:) Mycket har hänt . Jag har gjort godkänt inträdesprov för bevakningen med maddox och vi har även varit på intervju jag och han för hund...

Av Marie Björklund - 7 juni 2011 21:40

Ikväll bestämde jag och hanna för att spåra , så medans hon var och tävlingssprang så tog jag och sambon och la ut spåren , jag la maddox och essies spår och Husse tog ixas spår.   maddox spår låg det 4 pinnar + en slut pinne i spåret. vi gick ...

Av Marie Björklund - 7 juni 2011 13:59


shiit vad det händer mkt nu i juni.   Jag bestämde mig förra veckan att gå en bevakningskurs med maddox som försvarsmakten håller i luleå. på torsdag blir det inträdesprov.   jag har också sökt skola , som lärare . får se om man kommer med ...

Av Marie Björklund - 1 juni 2011 22:46


ibland tappar man ju motivationen till saker och ting även hundträning. Jag föll ganska hårt och tappade motivationen för alldeles mkt. tog inte hand om mig själv , slutade gymma , slutade löpa och jag promenerade knappt. gick det jag var tvungen f...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards