hundtassarna

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Marie Björklund - 27 september 2010 21:37

Idag ha jag varit så förbannat lat. Ibland när jag trivs med mig själv så fixar jag mig snygga jeans en snygg tröja till fixa det snygga korta håret en scarf på och skinn jackan , på med dem snygga botsen från London och sen headset på och ut och släppa hundarna i skogen och få en härlig lugn promenad:) Men ack så lider jag med hundarna. Blev ingen hund träning fast det behövdes men det som blev var att jag besluta mig köpa den förbaskade nomselen till maddox men det jag också gjorde var att jag tog med mig maddox för träning. Massa männskor och barn. Han skällde åt 1 kille men sluta efter till sägelse! Sen prövar vi sele och en tjej vill hälsa han börjar med sitt skall och säger till honom ordentligt. Han blir tyst fort och som belöning får han då hälsa på henne och han trivdes mycket bra:) När vi kommer ner från över våningen på djur affären är en hund där. Det blir ordentligt voffande och visst blir han tystare och tystare vid varje tillfälle men när människor samlas runt oss skäms jag och byter håll.... Maddox van tyvärr ronden. Och ångrar mig så att jag vände mig om. Så ska tillbaka dit imorgon!:) Marie ger inte upp aldrig. Men han skött sig riktig bra så jag köpte ett grymt gott ben åt honom med som han förtjänade!:)Nu åket skinn jackan på och bootsen tillsammans med sambon blir det promenad:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards