hundtassarna

Alla inlägg den 29 september 2010

Av Marie Björklund - 29 september 2010 13:28

Som jag sa i nått inlägg sen har jag ju börja köra sten hårt på hans skällningar. Idag begav jag mig mot stan. Ville börja lite lugnt så vi promenerade in till lien av stan och satte oss. Han skötte sig utmärkt. När han började morra sa jag redan då ordentligt till honom. Han vart lugnare och lugnare. Sen så började han små morra igen och sa till honom och han vart tyst. När jag tittar upp ser jag att det går förbi en hund. Madox hade sett detta och med det sagt var jag otroligt nöjd. Jag satt en stund till och log för mg själv. 2 människor brevid mig sa något och log samtidigt som det tittade på oss. Det var en väldigt varm känsla inom mig. Så jag bestämd mig för att abryta träningen och traska tillbaka. Sen tog jag bilen direkt mot djur affären där han fick en baota stort ben och så tyckte jag synd om ixa så då fick hon ett lite. Mina älskade djur. Bästa kompisar:) ska strax åka upp igen på djur affären men denna gång för ett till tränings pass med den galna. Och där efter blir det nog avnjuta en promenad i skogen :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards