hundtassarna

Alla inlägg den 25 september 2010

Av Marie Björklund - 25 september 2010 19:52

mja maddox har ju haft problem med att skälla ut folk jo tacka det har man hört och även mycket annat som jag börjar vara lite less på att höra.


så jag slängde iväg ett sms till uppfödaren och sen satt vi i telefonen . vi pratde en stund och nu har vi nog kommit fram till hur det ska göras.


jag har tagit lite försök offer idag. det har gått helt fine. så nu ska vi fortsätta köra gärnet och fixa detta förbannande skällande. så om någon vänlig själ säger att dem vill ta en promenad i det härliga höst vädret kanske till och med inne i stan så säg gärna till   


nu sitter jag hos mor ska snart åka och hämt sambon hos sina föräldrar . ixa kommer nog få sova där borta inatt. skulle behöva lämna bort maddox också då kate verkar väldig stressad och med tanken på valpar i magen så.


men maddox är mycket lugn när han är själv här så ja det får bli att han får vara här . jag vill verkligen inte lämn ifrån honom när han skäller som han gör   


nä men nu blir det en repris bild då jag inte har någon bild här hos mor :)


 

Av Marie Björklund - 25 september 2010 11:01

Igår var det då äntligen tävling igen för mig och den röda räven. Det startade tyvärr Inge bra. Hon svammlade bort mycket men vi hade roligt på planen vilket är det viktigaste. Jag vet hon kan bättre bara det hon tycks tro hon kan göra så på tävlings planen. Men vi ska tävla. Och vi ska ta hem det. Vi nollade Inge moment och jävligt glad för det. Vart 235.5 poäng och en klass vinst.. Men skiter i placering vill ju ha uppflytt:) men vi syns snart igen och någon gång ta vi ju uppflytt:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards