hundtassarna

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Marie Björklund - 20 september 2010 12:05

om 2 dagar är det prick du gick bort.


jag vill hellre du är död och slipper smärtan än är vid liv och se dig lida varenda dag.. det är hemskt och säga.


du har lämnat efter dig sorg, ilska , familjer särar på sig.


det är som att du var knutet som höll ihop oss alla.


Alla älskade dig pappa, du har alltid släppt in mina vänner och mina pojkvänner på ett så bra sätt.


dem sista åren med dig ångrar jag mycket. jag ångrar att jag inte var mer med familjen och med dig.


du räddade mig från ätstörningarna . du har alltid fått mig att må bäst. när jag var nere behövde jag ALDRIG berätta det , du visste det.


Dig kunde jag prata med om alla . på ett sätt jag aldrig kommer kunna prata med någon..


Dem här dagarna har min far varit med mig i mina drömma ALLTID och vissa bra drömma och vissa dåliga.


inatt höll du på dö och när jag tog i dig for jag bara igenom dig. du låg helt uppsvulllen över magen och benen . du skrek av smärta och jag kunde inge göra..


Jag önskar jag kunde vara glad och den där tjejen jag alltid var varje dag. men jag kan inte längre. jag har ilska i mig och det går ut över allt och alla. jag är orkeslös och vill inte vara kvar längre.


min familj väntas av mig att stå på deras sida. på varje sätt och på alla vis ska jag stå på deras sida. och har jag något att argumentera imot ska jag aldrig få säga det. för ALLA börja skrika på mig.


jag vill inte på din begravning på fredag för då vet jag sen du är borta. du existerar helt enkelt inte längre. du är bara sot och du flyger bort för alltid.


livet är fan inte rättvist. jag skulle förlora dig när jag var 40 inte 20 år gammal. du har inte ens sett mig gifta mig, du har inte sett mina barn , du fick aldrig bli morfar. du har inte sett någon av oss utvecklas.


jag HATAR CANCER FAN!'

jag HATAR SUNDERBYNS SJUKHUS! dem opererade aldrig bort din galla vilket dem VET att man ska göra.

jag vill stämma dem för operations fel.

Jag HATAR ALLT med sjukvård.

och hatar alla människor som vetat om att du var sjuk men inte orkar ringa eller hälsa på dig för att se hur det var med dig , men nu när du är död så då jävlar skickar dem blommor och skriver " känner med er med sorgen. " hur i helvete kan dem göra de ? dem har inte ens velat ha med oss och göra förens nu. nu kan ni fan dra åt helvete helt jävla seriös. har ni inte velat ha med oss och göra under tiden pappa var sjuk och innan de. så behöver ni inte det nu heller. dra åt helvete helt jävla seriööst.

hit skulle du åka när du hade tid..


fotat av : Marie Björklund  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards