hundtassarna

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Marie Björklund - 22 september 2010 08:48

 Morgonen startade ( tro de eller ej ) klockan 06.50 . jag flyger upp och tittar säkert 10 gånger på klockan och undrar vad fan de är som låter.


men efter en stund inser jag jo men jag ska ju upp och åka och lämna bilen på kammrems byte. så upp stiger jag och sambon. ut och rastar hundarna, för dem hade jag beslutat lämna hemma och istället cykla hem från verkstan. det går betydligt fortare och lindrigare   


sen när vi kom hem tog jag hundarna på promenad . och denna promenad var allt annat än lyckat..


maddox små drog hela förbannade promenaden , men mötte 1 hund och de gick bra. men förutom det skötte han sig inte alls. och jag får rent sagt ont i min arm och behöva säga till han hela tiden.


så motivationen att promenera med dem här galningarna är på 0 just nu .


nu när det var hem kommet så fick hundarna mat och jag satte mig som vanlig vid datorn för att uppdatera kära bloggen.


vi har en jätte fin rund matta i data rummet som står uti en elgitar av någon konstig anledning .


maddox kommer i full karriär för Ixa har tydligen sagt till honom. han tvär bromsar på mattan och han glider med den rakt in i elgitarren...


men den klarade sig som tur var.. men just nu är han gasad som en annan jäkla hulligan.


nu blir det en härlig morgon dusch för mig och sen blir det vila och kanske lite tränings pass med jyckarna bus senare?


funderar på ut och springa med maddox helt själv och sen får ixa följa och cykla in till stan och hämta bilen ikväll. kanske smart?  


lämna gärna ett tass avtryck i bloggen efter er Hejdå så länge    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards