hundtassarna

Direktlänk till inlägg 21 september 2010

21 september

Av Marie Björklund - 21 september 2010 13:34

Går dagens träning gick hur underbar som helst.


ut först var ixa och som vanlig tjorvar ju rutan med den lilla rackar räven. men jag körde vidare och hon gjorde sina moment bra.

sen kom vi till vittringen och jag håller andan för de var ap längesen jag körde det och vem vet? hon kankse helt strular med det?


men näääähää. hon tar rätt pinne och jag skriker bara rakt ut hur duktig hon är . hon är helt bedårande min underbara älskade lilla räv.


sen körde jag lite med maddox. fria följ, läggande och ställande undergång.


nu är vi påväg mot rätt väg. han är väldigt en trängande hund i fria följ men äsch vad fan hund jäveln går iaf brevid mig ?


ställande och läggande klarade han klockrent , nu är de bara slutet kvar och lära in samt platsliggningen ska tränas om igen.   


sen är vi fitt for fight för tävling   


  

vad är en blogg utan underbara bilder?

 
 
Kerstin

Kerstin

21 september 2010 14:00

Hur ofta tränar du? Min fråga är egentligen - hur ofta ska jag träna med Yrsa - jag vill egentligen bara få in vardagslydnad, typ ha henne lös och sånt. Varje dag? I så fall hur länge?/Kerstin

http://akital.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

21 september 2010 15:56

Så bra ni är! :D Kram!!

http://liiivat.wordpress.com

 
Bodentanten

Bodentanten

22 september 2010 09:55

Haha... jag lovar att lämna väskan ute (eller tvätta den ;)

Den här bloggen verkar fungera bra?

Pratade med Lollo om bilder (nya bilder på O finns på hemsidan nu) .

Hon frågade också hur det var med dig... då sa jag att du hade en rolig sak på gång, men som du får berätta själv... jag tänkte naturligtvis på björnens debut... :)
Ring na vet ja!

Stor kram

http://nilssonannalena.blogg,se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Björklund - 23 juni 2011 15:37

På grund av den dåliga funktionen att mobil blogga här anslöt jag mig till Wordpress. Samma namn men annn sida:) så gå in på http://hundtassarna.Wordpress.com . Ha det alla...

Av Marie Björklund - 15 juni 2011 19:24

Detta blir ett mobil inlägg och säkert jobbigt och läsa . Min dator har bror så jag är fast med telefonen:) Mycket har hänt . Jag har gjort godkänt inträdesprov för bevakningen med maddox och vi har även varit på intervju jag och han för hund...

Av Marie Björklund - 7 juni 2011 21:40

Ikväll bestämde jag och hanna för att spåra , så medans hon var och tävlingssprang så tog jag och sambon och la ut spåren , jag la maddox och essies spår och Husse tog ixas spår.   maddox spår låg det 4 pinnar + en slut pinne i spåret. vi gick ...

Av Marie Björklund - 7 juni 2011 13:59


shiit vad det händer mkt nu i juni.   Jag bestämde mig förra veckan att gå en bevakningskurs med maddox som försvarsmakten håller i luleå. på torsdag blir det inträdesprov.   jag har också sökt skola , som lärare . får se om man kommer med ...

Av Marie Björklund - 1 juni 2011 22:46


ibland tappar man ju motivationen till saker och ting även hundträning. Jag föll ganska hårt och tappade motivationen för alldeles mkt. tog inte hand om mig själv , slutade gymma , slutade löpa och jag promenerade knappt. gick det jag var tvungen f...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards