hundtassarna

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Marie Björklund - 28 oktober 2010 21:13

åh så jag vill och jag kommer nog boka det! jag vill så det svider och det ska nog hända.


sen ska jag höra om boende så är allt klart. WOHO.


ja bra dag önskade jag idag. har som varit både och ..


sen kör jag ju halti som jag sa. men hallå. nog är de lättare möta hundar men han har blivit något mer osäker känns det som. kanske kommer senare?


det jag känner av är att han drar lika mkt i halsbandent som i haltin när de bara är vanlig promenad och inte hund möten.


men jag ska fortsätta grubbla och fumla.


min älskade syster har ju fan skaffa sig en blogg?!:O i know right?


http://ettlivpalandet.bloggplatsen.se


kolla in den ;) hon passar inom bloggeriet för hon skriver kort men bra. och så bild in! kanske kan bli en hitt för henne?


nä nu ska jag sätta mig i soffan och fundera över livet    

Det är dem dagarna man minns dig och inser det hemska att jag ALDRIG kommer få se dig igen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards