hundtassarna

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Marie Björklund - 18 oktober 2010 10:05

jag tycker att det föralltid kan vara höst ärligt talat! det är så underbart mysigt.


vintern? nej jag hittar aldrig fina promenad vinter skor, om jag hittar ligger dem på 1500 kr... svindyrt...


sen är de inga tävlingar under vinter säsongen. kanske nere i söder? men inte i dumma norrland. . . .


nä alltså höst. perfekt kallt , perfekt väder , kan ha jogging skor och klacke skor så som man själv vill  


en jävligt fin skin jacka kan man ha utan att behöva frysa arslet av sig. PERFEKT!


jo jag och oskar ksulle ju åka utomlands till jul om pengar räkte så. men då kom jag på att nu när allt går så förbannad bra med den underbaraste maddox vill jag inte lämna bort honom. jag kan ju som sag var inte lita på andra människor med honom. de är tufft , de är svårt... men vi har en mysig jul härhemma istället. i den äkliga kylan   


nu är jag ledig så som jag iaf vet fram till lördag. andas ut och bara mysa med dem bästa. vaknar själmant klockan 10 över 9 . hur underbart är inte de? älskar verkligen det.


   


vad säger man , " 1 steg bakåt betyder 2 steg framåt" det tycker jag är bra:)  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards