hundtassarna

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Marie Björklund - 24 oktober 2010 08:54

blir ju aldrig en jäävla blogga här inte.


nu jobbar jag äntligen lite mer och de är skönt. då vet jag vi får in pengar. även om jag har grymt dåligt samvete för hundarna. dem kan ju tyvärr inte följa med på jobbet och har inte nog lång lunch för att åka hem och promenera och sen tillbaka tyvärr.


maddox täcke var aldeles för stort , men jag tänkte vi kör ändå. vi knyter bara upp det i banden så blir de ju skit bra. tyvärr så sket han på de.. suck jag får se vad jag kan lösa senare.


spår har vi kört 1 gång nu för 1 vecka sen. gick ju lite sådär.


lydnad ska jag verkligen ta upp nu innan slut tampen. ska verkligen bara köra sista recet och sen tar vi en vila jag och den lilla röda.


maddox ska ju också starta men de blir först nästa år. om jag inte hittar nere i söder ?


ja för er som inte läser facebook. jag har nog som jag fattat de fått en 75% anställning på max, vilket är jävligt bra! sen hoppas jag få gå upp i 100% senare:)


maddox och jag ha våra problem ibland men oftast fungerar de. nu tyvärr har jag jobbat alldeles för mycket för att ha tid och göra det vi behöver göra. men vi får bakslag som alla andra men han är ändå den absolut finaste HAN hunden ;)


nä nu måste jag blåsa håret , sminka mig och dra till jobbet. bli mina sköna nya vinterskor på mig mot jobbet. byebye  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards