hundtassarna

Alla inlägg under mars 2011

Av Marie Björklund - 1 mars 2011 17:38

jag var helt seg denna morgon och stiga upp stod verkligen inte på mina planer.


men när jag väl kommit upp och tagit en dusch ser jag en sol och bestämmer mig att ta och klä mig gå en omväg till oskars skola med hundarna .


för en gångs skull så tog jag båda hundarna SAMTIDIGT och över min förvånad gick det helt underbart bra. vi tog till och med och gick igenom oskars skola där det är TUSEN människor som går. så vi mötte en massa. maddox brukar ju säga voofvoff. men inte. ixa gjorde däremot utfall mot en äklig sån här utkläddnings gubbe i dräkt... jag hatar dem och det gör ixa. maddox traskade lugnt förbi den. thank god god for that! fast det hade varit härligt om han ahde skällt. då kanske den där äkliga kostym gubben hade backat ? ursch hatar sånna där dräkter.. man ser aldrig deras ansikten och ja...


förövrigt så mötte vi  en hund. jag svängde dock men vi möttes lite grann. maddox sa absolut ingenting , den hunden gjorde det tillräkligt för dem båda. :) och tänket på det.


hon skämms inte för att sin hund skäller eller liknande. hon promenerar gärna och möter hundar. varför kan inte jag göra det då ? bryr jag mig för mkt vad andra tycker ? för jag UNDVIKER hundmöten. yes ... du läste rätt. kan jag undvika det gör jag det. visst är det inte rätt . men ju mer bråk jag slipper med maddox desto bättre.


han drar ju nåså djävulsk mot hundar , och stå emot en 30 kg hund är inte lätt.. men det ska bli bättring. vi har ju kommit någon stans. jag kan gå med 2 hundar samtidigt igen :)


    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards