hundtassarna

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Marie Björklund - 10 mars 2011 21:28

AHH. har tänkt snöra in tankar idagens inlägg.-


jag förstår inte varför jag alltid ska tro att så fort något går bra att man inte får bakslag ;) man får bakslag i ALLT! och alltid. så är de för mig :) och jag förstår inte då på mig att jag betyder strategi så fort jag får bakslag. de ärju bara köra på !


sen funderar jag faktsikt på köpa mig en 3:dje hund.. jepps.. låter knäppt och galet.. jag vet .. men jag känner att jag har inte nog med det jag hgar ( skämtar ) men jag vet inte varför . ärligt kan jag inte säga det. jag är bara sugen och vill ha en hund till och det är just träning och tävlings syfte. alla hundar mina har en plan.


sen har jag tusen mer tankar. hmm varför har dem försvunnit? äsch då är det nog inte så viktigt :) jag ska iaf börja dra igång med hårdträning på maddox nu. ixa den lilla tjockisen åker snart! jag ska hinna träffa kennel pappan också ! åker ju snart på utbildning!!! :)


HA DET!


over and out for this time ;)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards