hundtassarna

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Marie Björklund - 14 mars 2011 20:16

ja herregud. nog är de lathet som spökar idag. jag har varit så lat att jag borde skämmas.


för det första steg jag upp , jag gick aldrig min lång promenad med hundarna , jag har inte gått någon lång promenad idag med hundarna ... men jag tränar en kortis med maddox. jag vill inte påstå jag är nöjd över passet. men det ska man inte alltid vara. går det ALLTID bra , då börjar jag fundera när det stora bakslaget kommer? för ett bakslag kommer alltid.


men annars så har det inte hänt mkt. barnmorskan vägrade sätta in en p-stav i mig idag pågrund av att de finns en risk jag kan ha fått blodpropp , eller att de är pågång med blodpropp. så hon har fixat en läkar tid till mig imorgon där det ska kollas upp. jag har haft benvärk i flera dagar och nu ska de kollas upp...


haha men som jag redan vet kommer alla prover visa posetivt! så det är ingenting med det.


ixa åker nu på onsdag med kennel pappan till göteborg. och jag vet hon kommer ha de bäst där. hon kommer ju vara med dem bästa så!


under den tiden kommer jag coh maddox rocka tävlingsbanan , med sämst betyg på fotgående ;) men vi kommer ändå rocka loss. vi ska även utbilda oss till hundförare jag och han. tillsammans ska vi vakta staden kanske ? :)


ha de bra alla. puss och kram ;) den var ny haha


  


gammal bild då jag har varit förlat fota nya bilder;)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards