hundtassarna

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Marie Björklund - 2 mars 2011 22:04

idag har jag för en gång skull haft en fullspäckad dag. och jag har till och med fullföljt den


början morgonen med jobb. höll på försova mig men lyckades ta mig till förnuft och stiga upp. ut med hundarna och sen mot jobbet


efter jobbet drog jag äntligen till boden för att träffa den bästa. Anna-lena nilsson , var dö längesen jag umgicks med henne. måste defenetivt göra om flera gånger. och inte vänta typ 4 månader innan vi träffas :)


efter det åkte jag direkt mot gymmet för att köra död på mig själv på spinningen. och jag höll på spy och svimma. så mkt tog jag i ^^


har varit allmänt trött idag då jag tog tabletter för huvudvärk. tabletterna börja ta slut så snart blir det läkaren igen...


somnade gott i soffan med en tollare på magen som jag inte gjort på länge. men nu är det bara klä på sig och ut och gå sista rundan. är 3.3 plus grader ute. JIPPI VÅÅÅÅR!


over and out for this time.


        

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards