hundtassarna

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Marie Björklund - 21 mars 2011 08:56

nu är det morgon och jag vaknade för över 1 timma sen. som vanligt :) min kropp är äntligen inställning på att vakna den tiden!


utbildningen har varit hur underbar som helst! vi har haft teori i mängder och praktiskt i mängder. jag har lärt mig saker om hund som jag inte tidigare har ens haft en tanke på!


nu är jag iaf officiellt hundförare och det som är kvar från min och maddox sida de är L-test och uppkörning för RPS .


utbildningen vara från torsdag - söndag . och vi har även kört sök i byggnader. hur duktig som helst min mallekrov!


jag skulle vilja köra lydnad idag med maddox och verkligen fortsätta jobba på det jag vet vi måste köra på . men jag vet också att maddox är trött och han måste få vila lika mycket som jag måste få vila!


tyvärr har jag inga bilder från sjävla utbildningen. för det som fotades på utbildningen fick inte läggas ut på internet. så tyvärr. sen harjag inte haft tid att fota överhuvudtaget. vi har kört stenhårt ;)


ha det så bra alla


over and out for this time

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards