hundtassarna

Direktlänk till inlägg 22 mars 2011

tisdag

Av Marie Björklund - 22 mars 2011 15:00

tisdag och min lediga dag :)


jag valde att på morgon bege mig mot boden. jag hade planer att köpa ett täcke som jag där av köpte. det är ett reddog of sweden täcke . när jag kom dit så fanns det bara strl 62... jag fick panik.. tog in maddox och prövade täcket. som tur var så satt det som en smäck på honom och täcket fick följa med oss hem. jag därefter har inte bestämt om det ska få stanna kvar hos oss. det beror helt hur det är med pengarna. pengar går före allt annat.


sen efter boden där jag sa hej också till malin som bor där så åkte jag hem och tog nästa person , hanna blev det denna gång och vi for och tränade.


jag måste nog säga att jag är riktigt nöjd över maddox platsliggning idag.

jag la han ner samtidigt som jag gick och dirrigerade hanna och hennes hund , hanna kastade bollar åt essie rakt framför maddox nog och han LÅG!


vi körde rapport skick , maddox ligger fortfarande platsliggning , maddox ligger!


så det vi nu har problem med är tillbaka gångarna, han blir väldigt låg och halv stressad när jag går tillbaka mot honom. så nu mer träning på det. men även mer träning på alla andra moment :D


jag har ju även bestämt mig att maddox kommer INTE tävlas. och det är inte för något negativt. jag tror han kommer kunna vara en jävel til tävlingshund. men det är just för maddox ska enbart bli en tjänstehund. därför är det så .


nu ska jag köra over and out for this time. bjuder på några bilder från när jag fotade nere i uppsala på enbart maddox


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Björklund - 23 juni 2011 15:37

På grund av den dåliga funktionen att mobil blogga här anslöt jag mig till Wordpress. Samma namn men annn sida:) så gå in på http://hundtassarna.Wordpress.com . Ha det alla...

Av Marie Björklund - 15 juni 2011 19:24

Detta blir ett mobil inlägg och säkert jobbigt och läsa . Min dator har bror så jag är fast med telefonen:) Mycket har hänt . Jag har gjort godkänt inträdesprov för bevakningen med maddox och vi har även varit på intervju jag och han för hund...

Av Marie Björklund - 7 juni 2011 21:40

Ikväll bestämde jag och hanna för att spåra , så medans hon var och tävlingssprang så tog jag och sambon och la ut spåren , jag la maddox och essies spår och Husse tog ixas spår.   maddox spår låg det 4 pinnar + en slut pinne i spåret. vi gick ...

Av Marie Björklund - 7 juni 2011 13:59


shiit vad det händer mkt nu i juni.   Jag bestämde mig förra veckan att gå en bevakningskurs med maddox som försvarsmakten håller i luleå. på torsdag blir det inträdesprov.   jag har också sökt skola , som lärare . får se om man kommer med ...

Av Marie Björklund - 1 juni 2011 22:46


ibland tappar man ju motivationen till saker och ting även hundträning. Jag föll ganska hårt och tappade motivationen för alldeles mkt. tog inte hand om mig själv , slutade gymma , slutade löpa och jag promenerade knappt. gick det jag var tvungen f...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards