hundtassarna

Direktlänk till inlägg 8 mars 2011

nackvärk.

Av Marie Björklund - 8 mars 2011 06:03

jag fick en ordentligt nackvärk igår , som jag då tog mina starka värktabletter för. den gick bort och jag var överlycklig.


sen vid 18.00 ca kom den tillbaka och var outhärdlig... jag ville bara sjunka under jorden och dö..


tog då 2 ytterligare super tabletter och i min vetskap om att jag glömt att jag får max äta 3 st per dag...


la mig i soffan med rak nacke och hel rak kropp . huvudet låg inte på armstödet utan rakt i soffan .. blundande och lyssnade bara på tv:n


efter en stund börjar hundarna puffa på mig och ixa blev allmänt jobbig. hon hoppade upp och pussade och puffade och höll på . beodrade henne att ligga.


sen efter en stund kom även maddox och i den här stunden låg och kall svettades , det var enorm kallsvettning ,.. såg nästan ut som jag kom från gymmet...


var allmänt snurrig och kunde inte göra något. somnade till och från i soffan.


till slut mådde jag så jävla dåligt att jag går och lägger mig i sängen vid kanske 9? där jag i sin tur har en hink för att spy,.. och den behövdes.. jag var snurrig , jag hade nackvärk till djävueln fortfarande , jag spydde och kallsvettades.. aldrig mått så dåligt i hela mitt liv...


till slut somnade jag och när jag vaknar igen vid 12 så berättar oskar att han ska bara rasta hundarna för sista gången.. jag behövde luft då jag mådde lite bättre . men tack min underbaraste sambo som tog hand om mina hjärtan igår medans jag låg och fick må som jag förtjänade av tabletterna..


idag vaknade jag halv 6. konstigt? nästan sovit 12 timmar så.


mår mkt bättre idag tack för det iaf! och hoppas nu det verkligen var tabletterna jag måtte jävla kräp av ...


over and out for this time

  

älskar er mer än jag någonsin kommer kunna älska någon annan <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Björklund - 23 juni 2011 15:37

På grund av den dåliga funktionen att mobil blogga här anslöt jag mig till Wordpress. Samma namn men annn sida:) så gå in på http://hundtassarna.Wordpress.com . Ha det alla...

Av Marie Björklund - 15 juni 2011 19:24

Detta blir ett mobil inlägg och säkert jobbigt och läsa . Min dator har bror så jag är fast med telefonen:) Mycket har hänt . Jag har gjort godkänt inträdesprov för bevakningen med maddox och vi har även varit på intervju jag och han för hund...

Av Marie Björklund - 7 juni 2011 21:40

Ikväll bestämde jag och hanna för att spåra , så medans hon var och tävlingssprang så tog jag och sambon och la ut spåren , jag la maddox och essies spår och Husse tog ixas spår.   maddox spår låg det 4 pinnar + en slut pinne i spåret. vi gick ...

Av Marie Björklund - 7 juni 2011 13:59


shiit vad det händer mkt nu i juni.   Jag bestämde mig förra veckan att gå en bevakningskurs med maddox som försvarsmakten håller i luleå. på torsdag blir det inträdesprov.   jag har också sökt skola , som lärare . får se om man kommer med ...

Av Marie Björklund - 1 juni 2011 22:46


ibland tappar man ju motivationen till saker och ting även hundträning. Jag föll ganska hårt och tappade motivationen för alldeles mkt. tog inte hand om mig själv , slutade gymma , slutade löpa och jag promenerade knappt. gick det jag var tvungen f...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards