hundtassarna

Alla inlägg under november 2010

Av Marie Björklund - 2 november 2010 12:34

nöjd idag med dagens träning. snör in bara lite bilder som oskar fotade.


        


grymt nöjd med maddox fotgående faktiskt!


ps. han låg en plats på 4½ minut idag!

Av Marie Björklund - 1 november 2010 22:31

många hälsningar och idag är hälsningen från min syster. jag ska vara med posetiv i mitt älskande bloggandet . pfft.   


jag älskar ju som sagt var min kamer så förbannad mycket just nu. den fungerar ju klockrent


jag har varit igång sen klockan 8 denna morgon och jag ÄLSKAR det! har fått otroligt mycket gjort och jag har fan till med jobbat. jag tar intiativ till att lära mig grejor på jobbet och just nu ska jag lära mig driven.   


hundarna har gått super på träningen idag. kan jag vara med förälskad? och jag ska vara glad ändå fast maddox säger något voff på promenaden. LE MARIE LE !  


nå lyckades jag kort blogg men ändå posetiv? ;)


  

  

mitt hjärta slår för er   

Av Marie Björklund - 1 november 2010 09:46

min sambon klagade att när jag väl bloggar så skriver jag en hel förbannad novell tycker han .. hm? :)


så nu kort. blir promenad efter promenad. lite lydnad idag och jobb. ;)


jenny hon är för lat och orkar inte köra bil till luleå


men snör in en liten bild från imorse:)

  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards