hundtassarna

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Marie Björklund - 25 maj 2011 12:51

less och trött . jag är irriterad och arg.


jag fattar det inte! jag somnar knappt om nätterna tidigare 1-2 på nätterna och vaknar klockan 7. kan inte sova längre. men jag känner mig döds trött. konstigt?


och idag är jag officiellt less på de.


jag vill bara ringa läkaren och be han sjuksrkiva mig på bums. jag klarar inte av det längre.


desutom har jag nackvärk som vanligt , en pajjad axel och en pajjad fotjävel så jag kan inte springa ...


detta är världens gnälligaste inlägg men när man sovit 5-6 timmar varje natt i 2 veckor då blir man elss.


jag är ledig 2 dagar , men jag skulle behöva ledig längre. tills jag lyckas sova om nätterna. ..


förövrigt går hundträningen skit bra. börjar hitta ryttmen . däremot en exploderande tollare är annat att ta itu med. maddox är lätt att ha och göra med. ixa blir jag gråhårig på . fick köpa om 2 moment igår 10 gånger och sen satte hon en 10:a på momenten. blir så fruktansvärt irriterad när hon kan och jag VET hon kan.


haha . nä nu går jagh och köper cocacola och hoppas mitt liv blir bättre haha.


  så här känner jag mig just nu!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards