hundtassarna

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Marie Björklund - 4 april 2011 18:17

här har det varit dött.


jag har haft en underbar födelsedag. min farfar och min farmor samt mina syskon firade mig. saknade min mamma och framförallt min PAPPA på min födelsedag. det var nog det jobbigaste och jag går nog runt lite då och då och undrar när han kommer tillbaka. men men blir nog bra :)


förövrigt så jobbar jag och sliter på.


jag har ju bara maddox hemma ännu eftersom jag behövde ensamm tid med honom och göra det han krävde så mina underbara uppfödare ställde upp och har tagit hand om ixa . jag får tillbaka henne sista april då jag och ramona åker ner göteborg för mh .


maddox och jag har fått den relationen jag vill vi ska ha. han har blivit en hund som skriker efter att få jobba ihop med mig , han vill alltid vara med mig och det är vi. vi kan äntligen möta hundar igen på promenader. och jag sprang till och med honom lös en 5 km runda . vi kan till och med cykla tillsammans och han sköter sig.


annars sitter jag och ser lyxfällan och jag blir lika irriterad varje gång. det är självförvållat allt och jag förstår förbanne mig INTE hur man kan låta det gå så där jävla långt.. att skita i att betala räkningar och ta lån lån lån.... man tar lån om man har råd och man får stå skiten och betala av lånet. men dem betalar inte av lånen och skiter i räkningar.. jag blir inte klok..  blir lika tappad hakan varje gång och ja blir ledsen och tycker synd om dem samtidigt som jag blir förbannad att man är så dum..


ja men så var detta blogginlägg gjort.


HA DE ALLA


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards